Site Loader

Koniec z reklamą telewizyjną!
Okazuje się, że jeden z największych producentów odzieży i sprzętu sportowego na świecie będzie rezygnował z produkcji spotów reklamowych emitowanych w telewizji. Niemiecki producent chce stawiać wyłącznie na marketingu internetowym, aby zwiększyć zyski odnotowywane z handlu elektronicznego. Przebudowa metod rozpowszechniania marki ma zostać zakończona w 2020 roku. Głównym celem jest przyciągnięcie młodych klientów, do których większość produktów ma zostać skierowana.

Rewolucja w sprzedaży cyfrowej
Władze Adidasa twierdzą, że w ciągu trzech najbliższych lat zostaną zwiększone przychody ze sprzedaży cyfrowej, które pozwolą na dalszy rozwój tego kanału. Docierając za pomocą mediów społecznościowych ma zaistnieć bezpośrednia możliwość zaangażowania odbiorców w działania marki. Adidas postanowił zwiększyć inwestycje w proces digitalizacji, tj. drukowanie 3D oraz wprowadzenie nowoczesnych i inteligentnych metod produkcji.

Flagową serią zdigitalizowanej kampanii marketingowej ma być Adidas Predator
Wszystkim bardzo dobrze znana seria Adidas Predator zdaniem pomysłodawców digitalizowanego marketingu ma stać się flagowym produktem całej marki. Producent już od dawna stawia na kreatywność oraz oryginalność tej wręcz fundamentalnej pozycji w swojej ofercie, która wyposażona jest w innowacyjne technologie. Z roku na rok powstają coraz to bardziej ulepszone buty, które przeznaczone są zarówno dla amatorów, jak i profesjonalistów.

Kategorie