Site Loader

Mundial w Brazylii najlepszym czasem dla niemieckiego potentata odzieżowego
W związku z rozgrywanymi co cztery lata mistrzostwami świata w piłce nożnej, każda z firm odzieżowych spodziewa się niespotykanych jak dotąd obrotów. W procesie produkcji powstaje wiele egzemplarzy różnego rodzaju artykułów sportowych. W przypadku 2014 roku firma Adidas odnotowała rekordowy obrót rzędu 2 miliardów Euro. Nawet kilka niespotykanych problemów nie było w stanie zakłócić jednego z największych sukcesów w historii tej marki.

Wygrana walka z Nike
Oba giganty na rynku odzieżowym oraz akcesoriów sportowych co roku walczą o palmę pierwszeństwa w dostarczaniu największej ilości butów oraz koszulek, które kierowane są do fanów. Niekończący się konflikt między Adidas i Nike do dziś jest nierozstrzygnięty. W przypadku piłki nożnej widać przewagę niemieckiego producenta, czego dowodem na to może być świetna seria Adidas Predator. Jeśli chodzi o inne dyscypliny, to prym wiedze amerykańskie przedsiębiorstwo.

Najwyższa jakość i przystępne ceny
Firma Adidas była jednym z głównych sponsorów mundialu, który został rozegrany w Brazylii. Mimo mocnej konkurencji uzyskała najlepszy wynik, jeśli chodzi o obrót. Firma Nike ubrała reprezentację gospodarzy oraz dziesięciu innych finalistów i mimo, że Adidas wyposażył mniej drużyn, to i tak wygrał na polu sprzedaży. Marka nadrobiła w kwestii zysków odnotowanych z rozchodu gadżetów oraz odzieży lifestyle dla kibiców.

Kategorie